Rauha on laskeutunut...

...ja meidän puolesta joulu saa tulla kaikessa rauhassa. Tänään oli vielä tytön joulujuhla koululla, mutta nyt loma on kaikilla alkanut eikä kotonakaan enää tarvitse joulua varten tehdä mitään muuta kuin kokkailla jotain sitä mukaan, kun jollain on nälkä :)

Minä en koskaan ole ollut joulusta stressaavaa tyyppiä, koska tykkään eniten kivasta fiiliksestä eikä minua niin paljon haittaa, vaikka joku pölyhiukkanen johonkin nurkkaan olisi jäänytkin. Joulukorttien askartelu, ystävien tapaaminen ja kuusen koristelu kuuluvat ehdottomiin perinteisiin, mutta paljon voi minun puolestani varioidakin. "Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä" kuuluu laulu ja siihen henkeen uskon vahvasti. Joulu on sydämenasia <3




Joulukukkien kanssa olin tänä vuonna maltillinen, koska lähdemme matkalle jo tapaninpäivänä. Ystäväni antoi joululahjaksi kauniin asetelman, jossa muun muassa jouluruusu. Sen vaaleita, herkkiä kukkia oli vaikea kuvata hämärässä valossa, mutta jotain sain ikuistettua :) Hyasinttimaljakosta olin haaveillut jo tovin ja Granitista sellaisen sitten löysin. Se sopii pienelle keittiönpöydällemme, kun ylimääräistä tilaa ei ole paljon.


Taidan kaataa lasin viiniä itselleni ja nostaa jalat ylös sohvalla. Ihanaa iltaa jokaiseen kotiin! Nautitaan näistä vuoden tunnelmallisimmista päivistä! <3 

Kommentit

Suositut tekstit